Rozhovor s Robertem Kvapilem

Občas se mi stává, že si lidé neumí pořádně představit, co to vlastně znamená mít obchod s antikoncepcí. Mají ho za lékárnu nebo sexshop, jeden kamarád dokonce tvrdil, že dělám do š*kání, což možná není ve výsledku zas tak daleko od pravdy, i když já sama bych to takhle nepopsala. Už dlouho mi ale hlavou vrtala otázka, jak to má člověk, který sexshop doopravdy vlastní. A když jsem dostala možnost vyzpovídat pana Roberta Kvapila z Sexshopíku, neváhala jsem ani chvilku. 

Můžete se nám trochu představit? Máte rodinu? Co jste studoval?

Vystudované mám magisterské studium Ekonomiku a management. Věnoval jsem se také informatice. Sexshopik je vesměs taková malá rodinná firma a pro lidi, kteří v ní pracují, je práce spíše koníčkem než prací.

Proč jste se rozhodl založit online sexshop? Je něčím jedinečný?

Nápad přišel od kantora, který si v Ml. Boleslavi přivydělával prodejem erotických pomůcek. V roce 2006 moc online sexshopů nebylo a jejich úroveň byla nízká, tak jsme se této příležitosti rozhodli využít a zkusit, kam nás zavede. V té době se hodila každá koruna. Do party jsme vzali kamaráda, studenta informatiky na Matfyzu, a na koleji jsme naprogramovali první verzi e-shopu. Výjimečný byl v tom, že jsme od počátku propagovali diskrétnost, spolehlivost a rychlost služeb.

Ke zmíněným bodům jsme v posledních letech přidali:
- Hygienické pečetě, takže máte záruku toho, že produkt nebyl otevřen,
- Magazín, kterým se snažíme přinášet informace okolo sexuálního zdraví a erotických pomůcek
- Expresní osobní odběr v prodejně v Praze 9, Bystrá 761/10

Robert Kvapil

Je Sexshopík Váš jediný projekt?

Ano, na více mi už nezbývá čas.

Protože sdílím počítač s dětmi, trochu se bojím, že když se podívám na vaše stránky, začne mi vyhledávač nabízet porno...

Pravděpodobně myslíte retargeting (oslovení uživatelů, kteří navštívili dotyčný web), resp. nabízení produktu v obsahových sítích vyhledávačů. Google a Seznam retargeting pro sexshopy zakázal. Stejně tak nehrozí ani zobrazeni reklamy na pornostránky, kterou vyhledávače také nepovolují. Pokud se bojíte zobrazování nahoty přímo na Sexshopiku můžete být bez obav, žádné dámské a pánské přirození, kromě těch umělých, na našem webu nenaleznete. Web je zcenzurován na úroveň běžných e-shopů se spodním prádlem.

Máte nějakou vizi nebo cíl do budoucna?

První cílem je přežít dobu covidovou :) 

Náš dlouhodobý cíl je přiblížení krásných momentů intimního života všem lidem. Sexuální život je nezbytnou potřebou každého a chceme tato témata lidem přiblížit. Do budoucna plánujeme otevření druhé prodejny v centru Prahy a expanze do zahraničí formou jazykových mutací e-shopu. Dále plánujeme vývoj vlastní značky lubrikačních gelů. Mohli bychom ovlivnit jejich kvalitu a přinést na trh to nejlepší.

 

To zní skvěle :) Chtěla bych Vám popřát, ať se Vám daří, a také chci poděkovat za Vaši podporu spolku Nehormonálka.cz.

Roberta Kvapila se ptala Katka Makrlíková.