Obchodní podmínky

  • Úplné obchodní podmínky ve formátu .pdf jsou ke stažení zde.

 

Obchodní podmínky v lidské řeči

Děkujeme za zájem o náš internetový obchod, před nákupem si prosím přečtěte pozorně úplné obchodní podmínky. Nejdůležitější pasáže jsme pro vás přepsali do srozumitelnější řeči, abyste nemuseli bloudit zákrutami právních kliček. Nicméně zde uvedené znění není kompletní a nedodržuje platnou terminologii. Přesto jsme ho sepsali a doufáme, že vám usnadní orientaci v našem obchodě.

Zvýhodněné poštovné

Akční poštovné 39,- Kč platí pouze při objednávkách pod 500 Kč bez poštovného a dodání doporučeným dopisem po území ČR. Zásilku s akčním poštovným bohužel nelze zaslat s dobírkou.

I. Ochrana osobních údajů

K nákupu v našem eshopu se není třeba registrovat. S přijatými osobními údaji budeme nakládat v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) a budou použity pro účely spojené s vyřízením a doručením vaší objednávky. Zasláním objednávky souhlasíte s tím, že vám můžeme zaslat informační dotazník pro vědecké účely. Nemáte povinnost tento dotazník vyplnit. Informační emaily Vám můžeme zaslat, jestliže se u nás zaregistrujete. Nečekejte je ale častěji než max. jednou do měsíce.

II. Nákupní řád

Kupní smlouva vzniká mezi objednavatelem a společností fyzických osob Pesarshop, kontaktní osoba Ing. Kateřina Kadlecová Makrlíková, Kvítkovice 61, 37384, IČO: 76618501, tel. kontakt 605 907 723, email: pesar-info@seznam.cz, nejsme plátci dph.

Po výběru zboží a jeho vložení do košíku zadejte do objednávkového formuláře typ platby, přepravy a své kontaktní údaje. Kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku" se vaše objednávka zařadí do systému k vyřízení a vám přijde automatické potvrzení o přijetí objednávky s podklady k platbě a/nebo informací o termínu odeslání zboží. Zboží ihned k odběru odesíláme v případě platby dobírkou zpravidla v den přijetí objednávky, nejpozději do dvou pracovních dnů od doručení objednávky, při platbě předem zboží odesíláme zpravidla v den přijetí platby na náš účet, nejpozději do dvou pracovních dnů. Svou objednávku můžete až do jejího převzetí kdykoli bezplatně zrušit, pak máte samozřejmě právo vrátit nerozbalené zboží do 14 dnů od doručení. Hygienické pomůcky se otevřením znehodnocují a nelze je vrátit!

III. Dodání a druh platby

Zboží si po platbě předem na číslo účtu: 2800063009/2010 u Fio nebo online platbě můžete vyzvednout v síti výdejních míst Uloženka.cz, DPD Parcel Shop, Zásilkovna, seznam výdejních míst najdete v objednávkovém formuláři a na webech přepravců, poštovné a balné je uvedeno v objednávkovém formuláři. Přepravci informují o možnosti převzetí připravené zásilky sms a/nebo emailem, zásilka je k vyzvednutí připravena zpravidla druhý pracovní den od odeslání, vyjma Zásilkovny, kde doručení trvá zpravidla 3-4 dny. Zásilku můžeme dále zaslat jako balík DPD, který je zpravidla doručován druhý pracovní den, o doručování vás bude přepravce informovat sms či emailem. S dobírkou lze kombinovat pouze balík DPD.

Pokud se Vám nepovede platba online, vyčkejte, pošleme Vám email s dodatečným vstupem na platební bránu a s informací pro platbu převodem na účet.

Ceny zásilek do SR se odvíjí od ceníků přepravců a jsou uvedeny v EUR v závorce za cenou v Kč. Platby předem převodem uhradíte jako SEPA platby. SEPA platby mají zaručit stejné podmínky plateb prováděných v EUR v jakémkoli státě SEPA prostoru. Výši poplatků si prosím ověřte u své banky, zpravidla se pohybují do 1 EUR. Online platby je možné provádět v eurech.

 

IV. Vrácení zboží v zákonné lhůtě

Nepoužité zboží v originálním obalu s neporušenými pečetěmi můžete vrátit do 14 dnů od doručení zásilky. O této skutečnosti nás prosím předem informujte emailem na pesar-info@seznam.cz nebo telefonicky na čísle +420 605 907 723. Po přijetí zboží Vám bankovním převodem vrátíme celou uhrazenou částku včetně poštovného a balného, a to bezodkladně a nejpozději do 14 pracovních dnů ode dne převzetí zboží. Není naší povinností a nebudeme hradit poštovné, které jste zaplatili za odeslání vraceného zboží.


Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět prodávajícímu pouze v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy.

Adresát (prodávající):
Ing. Kateřina Kadlecová Makrlíková
Kvítkovice 61
37384
IČ: 76618501
Oznamuji(eme), že tímto odstupuji(eme) od kupní smlouvy o nákupu tohoto zboží:
Datum objednání zboží:
Jméno a příjmení kupujícího(ích):
Adresa kupujícího (ích):
Datum:
Podpis kupujícího(ích): (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Dle zákona máme povinnost poskytnout formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamační protokol. Samotné vyřízení těchto záležitostí ale NENÍ závislé na tom, že ho vyplníte.

V. Reklamační řád

Před převzetím zásilky prosím zkontrolujte, zda nedošlo k jejímu poškození během přepravy. Pokud ano, prosím neprodleně závadu reklamujte u přepravce. Je-li nutné zboží reklamovat u Pesarshop, prosíme, oznamte zjištěné vady co nejdříve emailem na adresu: pesar-info@seznam.cz. K úspěšnému vyřízení reklamace stačí dostatečná identifikace kupujícího v emailu se žádostí o reklamaci (tj. jméno, příjmení a emailová adresa, ze které byla objednávka učiněna). V případě uznání reklamace, ke kterému dojde bezodkladně, max. do tří dnů, zašlete zboží na naši adresu a my vám pošleme nové a bankovním převodem uhradíme poštovné, které jste za odeslání reklamovaného zboží zaplatili, a to bezodkladně, max. do 30 dnů od přijetí podnětu k reklamaci. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a nevhodným skladováním (např. ve špíně, vlhku a pod.). Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu.


reklamační protokol: Vyplňte tento protokol a pošlete jej zpět prodávajícímu pouze v případě, že chcete reklamovat zboží.

Adresát (prodávající):
Ing. Kateřina Kadlecová Makrlíková
Kvítkovice 61
37384
IČ: 76618501
identifikace spotřebitele
  • smlouva, ze které vyplývá nárok na reklamaci (typicky kupní smlouva spolu s datem, kdy byla uzavřena)
  • datum uplatnění reklamace
  • obsah reklamace (tedy popis konkrétní závady)
  • jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel vyžaduje.

Dle zákona máme povinnost poskytnout formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamační protokol. Samotné vyřízení těchto záležitostí ale NENÍ závislé na tom, že ho vyplníte.

ADR

Vládou schválená novela zákona o ochraně spotřebitele přináší spotřebitelům novou variantu řešení jejich sporů, která bude rychlejší a finančně méně náročná oproti stávajícím způsobům (zejména soudnímu řízení). Jedná se o ucelený systém mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, do kterého bude zapojena Česká obchodní inspekce jako obecný subjekt mimosoudního řešení sporů.

ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu (ADR)  ZDE
Kontaktní údaje:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz

VI. Ostatní

Z hygienických důvodů není možné použité zboží vyměnit ani vrátit. Téměř všechno zboží, které Pesarshop nabízí, má hygienickou povahu a otevřením se znehodnocuje!